fredag 16 november 2012

Inte ens vänner

Jag vet att kärlek kommer på nytt, men jag kan aldrig älska som förut. Jag menar det gick fyra månader och nu är dom som luft. Snälla vad händer, jag vet att jag var kär i en idiot men fan jag älskade dig. Jag ger min kärlek ut återigen och tänk nu har det gått över en månad redan. Men jag kan inte sluta tänka på dig. Du var min som min bästa vän, samtidigt som en underbar pojkvän, du var allt som en kille behövde vara. Du sårade mig gång på gång, du kanske aldrig var rätt och jag kunde nästan dö för dig. Jag vet inte hur jag ska förklara. Du och jag hade något speciellt, men de är luft och vi kan inte ens vara vänner. Du låter mig inte ens prata, jag vågar inte ens säga något. Jag är kär, men kanske inte i dig längre, men jag tänker dygnet runt, ännu mer på dig, mer än vad jag någonsin gjort.. För nu vet jag du är borta och du kommer aldrig komma tillbaka.

Inga kommentarer: