fredag 16 november 2012

Som en idiot med ord

Ge upp
Ge upp
Utan en skada
Utan ett ord
Utan dina fula söta ord
Jag vill bara slå till dig
Slå dig så du fan förstår
Jag förstör mig själv
Jag ger upp
Dina känslor
Är dom som du säger?
Då är du fan dum i huvudet
Vad ska jag göra..
Sitta och gråta?
Göra som jag gör nu?
Du ger mig inte ens någon ledtråd..
Jag kommer alltid komma ihåg dina sista ord
Denna gång var det inte min tur
Jag saknar dig
Dina sista ord
Inte mina
Jag ger dig inga mer svar nu
Nu har jag gett upp
Jag står inte och väntar på dig längre
Jag ger upp
Men kanske på ett sätt så du förstår
De orden från sidor till sidor
Men då kommer dina ord aldrig vara värda mig något
Jag förlorar
Men vinner för att jag alltid hade rätt
Jag var alltid stark
Minns de
Inget annat

Inga kommentarer: