onsdag 6 mars 2013

15 bast

Idag är man 15 bast, vad ska man säga?? Haha trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag läste på kortet "15 bast" det låter så gammalt. Annars vakna jag vid 1 tiden och rita och Tim som sprang i min säng hela kvällen kändes det som. Älskar Tim, jag älskar min familj. Jag fick precis det lilla jag ville ha, men jag tyckte det var mycket för jag vill ju aldrig önska mig något. Bilden är tagen idag på morgonen  jag och min lilla Tim. Tack så mycket, jag trodde faktiskt aldrig jag skulle bli 15 men det blev jag visst. Så jag är tacksam att mitt kämpande har kommit till något. Jag är nöjd med dagen än så länge och snart blir det att träna också. En bra dag, en bra födelsedag att komma ihåg!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Grattis syster :D <3

FeennyyKatt sa...

Tack :D <3 o tack så mycket för mina presenter! Älskar dom <3 Älskar dig syster yster <3