måndag 20 maj 2013

Sår på sår

Nu vill inte jag vara den som är så där negativ igen, men jag måste få ur mig det här. Igår satt jag med tårar i halsen. Idag sitter jag och spyr upp mina tårar så jag kan andas. Det som hände med mig igår var att jag blev ännu en gång sårad på ett olidligt sår. Jag får sår på sår. Jag gör sår för sår. Jag sjunk ner, försökte prata om men det gick aldrig för mig. Även idag ger jag korta svar, gråter och spyr. Jag vet inte vad jag ska göra? All hjälp som jag behövde för år sen som jag även behöver nu måste jag vänta på. Jag måste vänta... Men kommer hjälpen vara för sen för att jag ska orka då?

1 kommentar:

Vanjavit sa...

Stå ut min syster, även fast jag vet hur hemskt det är att vänta i ångest och smärta. Så finns jag vid din sida, ge inte upp <3 Du kommer finna ljuset, i sinom tid. Kram.