torsdag 26 september 2013

4 dagar! Snart en vecka! Kämpa Fanny!

Frukost kall + Varm kaffe

Lunch kall + varm kaffe

Maten är fortfarande tuff och ångesten är högst upp på min lisa även idag. Men det har gått 4 dagar med idag, då jag klarat mig från att kräkas upp mat. Jag försöker få i mig minst en näringsdryck per dag men den är svår. För jag vet inte hur mycket jag kan äta innan kräkningskänslorna blir för stora, jag är rädd för att jag proppar i mig mer och tappar kontrollen. Därför är jag på nivå 0 med maten just nu. Men jag vet att det måste gå snabbare upp med maten därför ökar pressen och ångesten mer. Försöker säga till mig själv "det är bara att äta".. Men det är inte så lätt som man tror.

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Jag har ett tips, istället för att säga till dig själv att "det bara är att äta", kan du tänka "jag tycker det är svårt att äta, men jag mår bättre om jag äter".

Ett tips bara, så brukar jag tänka själv om andra saker som jag tycker är svårt. Testa att säga det högt för dig själv, och se vilket som passar bäst att säga!

Kram

FeennyyKatt sa...

Tack för tipset!
Kram!