torsdag 26 september 2013

Vad är det för fel att ha något som man tycker är fint?

Jag är så jävla arg eller rättare sagt förbannad. Vet ni varför? Det handlar om själva klädsen, jag vet att många gillar olika unika stilar och som vill klä sig, prova stilen, men som inte vågar. För man blir kallad annorlunda och får höra saker bakom sin rygg, jag tycker att det är hemskt av folk som tisslar och tasslar, skrattar för att man gillar en annan stil av klädsel. Varför får man inte ha det som man tycker är fint? Det som alla nu kallar "annorlunda" det alla är rädd för. Vafan det är som vilket klädersplagg som helst! Den är inte annorlunda, den är ju en unik och finare klädsel än de vanliga plaggen, men istället för att bära det du vill så sätter du på något som inga skulle kommentera något oväntat på, klädseln som kallas "normal" och du själv gillar klädseln inte speciellt mycket. Jag känner många som vill ha fina och speciella stilar, men inga som vågar gå i den stilen man vill. Alla är rädda om vad folk tycker, skit i dom, strunta i vad andra tycker. Jag satte på mig en jätte fin och gullig kanin mössa både idag och igår, jag skiter i vad andra tycker, jag tycker den är fin så varför ska jag inte ha på mig den? Sen väntar jag på en jätte fin klänning och jag kommer vara stolt att ha på mig den för jag gillar den. Andra från säga vad dom vill, den är som vilken klänning som helst bara att den är mycket finare! Måste bara säga att jag berundrar Yohio som klär sig som han vill, stort plus!

Klänningen jag väntar på!

Visst är den söt, kolla söta runda nosen!!

Inga kommentarer: