måndag 30 september 2013

Du är det finaste jag har

Tim är min lilla bebis, tänk det har redan gått ett 1 år, 1 år tillsammans och han är det finaste jag har, han är verkligen det och han kommer alltid vara min söta lilla sötnöt! Idag fick han smaka på lite grönsaker, mums! Springa och utforska som vanligt. Varje morgon står han och tigger om att få komma upp och inte kan jag säga nej till honom, han är så gullig som står och pratar med mig så fort jag kommer in. Han är verkligen det finaste jag har, han väntar alltid på mig, varje morgon och varje kväll! Det är en underbar känsla att få ha någon som väntar på en, som när jag går in i mitt rum jätte trött, ledsen, deppig eller vad det kan vara, så ser jag någon med stora öron och söta ögon som kollar på mig. Jag kan bara le och säga jag har den underbaraste Tim!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Jag förstår vad du menar, det där med att man vet att någon alltid väntar på en, finns där. Djur är magiska.

P.s Tim har verkligen vuxit till sig. O vad fin han är!

Kram!

FeennyyKatt sa...

Det är dom verkligen, verkligen magiska!

Ja visst har han!? :) Ja han är så fin, så fin! o Fanny skryter redan om sin lilla bebis, min fina lilla bebis!

Kramiz!