fredag 6 september 2013

En dag då har jag besegrat mina tvång

Vem skulle jag vara om inte jag hade några svårigheter? Hur perfekt skulle jag egentligen bli? Kanske inte livet skulle bli så bra, kanske skulle det bli för lätt? Något som verkligen inte behövs i mitt liv alls, då menar jag till 100% det är mina tvång. Tänka sig förra sommaren hade jag inga tvång, medan denna sommaren är full av tvång. Jag har försökt att arbeta bort mina tvång en efter en, vilket jag gör än. Men på vägen hoppar nya tvång på mig, vilket gör det svårare att gå. Vilket gör att jag ofta måste ta paus och vila. Tvången äter upp mig..

Jag hoppas att jag en dag har besegrat mina tvång!

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Du är stark syster, även om du har svårt att se din egen styrka. Lita på mig syster, du kommer att fixa det e dag, och du kommer att ta världen med storm! <3

FeennyyKatt sa...

Tack för dina ord syster! Du får mig ofta att inse dom sakerna jag inte kan se själv <3