måndag 23 september 2013

Läs om intressanta intervjuer och var med att delta



Dagens mest spelade låt, sönder spelat denna låt i ungefär två veckor nu. ÄLSKAR verkligen just den här låten sjukt mycket!!!

Eths: III - Anatemnein (Français)

Nyhet!
Kolla in och var med i min nya blogg!
http://fannyutforskar.blogspot.se/

Fanny utforskar intressant konst!

Jag har startat en ny grej, projekt, blogg!
Intressant konst! Fanny utforskar intressant konst!
Jag tänker intervjua folk och så får dom säga vad dom tycker, ser och tänker när dom ser konsten som jag visar upp. Just nu är det björn krestesens konst, jag har redan interjuvat min mamma, min pappa och min lillasyster Jacqueline. Se vad dom tyckte och tänkte om krestesens konst.

Är du intresserad av konst eller vill du helt enkelt bara vara med?

Kontakta mig här på bloggen, lämna en kommentar!
Eller så kan du skicka ett meddelande till mig på min mail, feennyy@hotmail.com

 Tryck på E-post


Inga kommentarer: