onsdag 25 september 2013

Jag och maten.. Vi är inte bra vänner

Min lunch!

Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen och ja jag sitter vid datorn, och såklart bloggar. För som många märkt så försvinner jag väldigt ofta och väldigt länge. Men nu äntligen igen har jag upptänkt att jag har en dator, så varför inte bli lite beroende av att sitta vid datorn. Missat lunchen? Nej det har Fanny inte gjort idag. Jag dricker min lunch samtidigt som jag pluggar och bloggar! Som många vet och vissa som inte vet, ja min matsituation är inte på topp. Jag och mat är inte överens just nu, det har vi aldrig varit.. Men jag kämpar på och kämpar med att behålla maten. Jag hade kräkts i över ett år,  med det här året. Men för några veckor sen klarade jag 4 veckor, idag är jag inne på min tredje dag. Jag ser fram emot att klara över 4 veckor!

Inga kommentarer: