tisdag 24 september 2013

Längtar till skolan

Skolan är något jag aldrig längtat till, det har alltid varit jobbigt. Men nu i den nya skolan känns allt mycket bättre, lärarna och eleverna är ju hur trevliga som helst. Jag trivs och jag längtar faktiskt nästan varje dag till skolan. Trodde aldrig jag skulle säga det! Hela min skolgång har varit hemskt, så nära att jag nästan dött på grund av skolan.. Men att få gå i skolan nu och att tillhöra något är en så jävla skön känsla. Men som jag sagt förut hjälpen kommer väldigt sent och saken är den att jag inte mår så bra. Inte för skolan, utom allt annat. Varje dag är tuff och jag känner mig så svag varje morgon jag går upp och enda till kvällen. Ändå så pressar jag mig som vanligt och vissa dagar mer. Jag vill ofta bara sova bort dagen, men det känns skönt att skolan inte tynger mig längre utan lyfter upp mig lite.

Inga kommentarer: