tisdag 17 november 2015

Jag orkar inte, jag är slut

Det är som jag försvinner, det är som jag jagas av hundar bakom mig. Men jag hinner inte andas, jag hinner inte tänka...

Detta skrev jag för några dagar sen, nu är jag i en tuff period. Jag har slut på krafter, mina ben skakas och vägrar gå. Hjärnan värkar fått migrän och huden testas på högsta nivån. Jag känner mig så trött att jag inte orkar prata. Orkar inte ens tänka på vad eller hur...

Hur ska jag hitta tillbaka?
Hur ska jag lyckas komma tillbaka till mig själv...

Det är så länge sen jag mådde såhär dåligt och jag ligger i fosterställning och gråter...
Tappar andan..
Tappar livet..
Tappar hopp...
Tappar allt och lite till...
Jag tappar mig själv
Jag tappar allt jag haft
Och....
Jag klarar inte allt det här, jag är slut...
Jag kämpar men nu har jag ramlat ur
Vad ska jag göra?
Vad kan jag göra?
Vad är det som är fel på mig?

Jag orkar inte
Jag är slut...

Inga kommentarer: