torsdag 22 december 2022

I'm so done..

Jag har hamnat i min djupaste depression, jag känner ingen livsglädje. Jag känner starkt hat mot mig själv. Jag trodde aldrig jag skulle komma hit, men nu hamna jag här och jag spyr över mig själv. Jag hatar mig själv och jag orkar inte mer. Jag har kämpat och kämpat med mig själv i så många år och jag har varit på botten men nu är jag på grunden. Jag andas inte luft längre, jag andas inte alls. Min aptit jag hade på allt är nu död och jag kommer inte här ifrån. Min fråga är.. kommer jag någonsin göra det? Nej.. Nej det kommer jag inte göra. Jag har tappat all lust, alla jag pratat med stänger jag nu ute. Vill inte prata med folk, inte med någon. Folk man tror är ens vän är inte det, folk du litar på.. lita inte på dom. Jag trodde aldrig jag skulle sjunka så långt ner i botten detta år, att jag skulle hissa ner flaggan och säga att jag är besegrad. Jag är det och erkänner mig besegrad och klar.. Tack för mig och hejdå. 

Inga kommentarer: