lördag 24 september 2011

drömmen och förstå det blir bra♥



Jag tror och förstår, men inget jag får! Tiden får gå och låsas förstå! Visa och känna, le och skratta men får bara fram ett nej! Tittar på klockan och den står fortfarande fel i den andra veckan! Förta året toppen andra faller man. Jag vill ändra och förstå men ändå inte. Jag vill ändra mig men ändå inte. Jag vill se snö falla och se snön töa och låta tiden och våren gå sommaren och vidare till hösten och om och om igen! Jag vill vara den jag är, men det är inte lätt att vara jag. Jag ser framsteg just nu, och hoppas och tror att inte falla och skrika på vägen till mitt mål. Målet till livet kan låta och samtidigt som jag faller och kan göra om det slutar illa. Inte än och hoppas ej tro och lita att allt blir bra! Trött efter denna dag men låt mig vila sött och låt söta drömmar komma! Låt mig vila ut och låt fantasin och tron göra mig stark på vägen till ett bättre liv. Låt mig sova och låt mig springa fri under nattens tid! Den kommer att gå över men inte än, inte fören jag vaknar med mina ögon trötta över nattens dröm!

Inga kommentarer: