onsdag 5 oktober 2011

Ni har egna liv, lev det!

Fanny gör inte så, gör så här istället. Fanny se inte så ledsen ut, gör så här istället le! Du kan inte ha på dig dom där kläderna, ha dom är istället! Fanny tyck inte om dom där färgerna tyck om grå istället! Se inte ut sådär, gör aldig så igen, va såhär det är bättre. Lek inte, Fanny ta det här på allvar. Skriv på det här och det här. Ät inte den där maten, tyck om den här istället! Ät inte så lite, ät så här mycket! Fanny nej det där är inte lagom, det här är lagom. Fanny den där är inte din favorit, den här är din favorit! Lyssna mer, och prata inte när jag ska prata! Låt mig vara, ni lever mitt liv nu! Ni bestämmer precis allt! Varje dag kommer jag hem trött och med ett liv som ni lever! Ni låter mig inte få säga vad jag tycker, jag är trött, ledsen, arg och vill bara gömma mig under mina händer! Låt mig bestämma mitt liv, jag är trött på att ni bestämmer mitt liv!! Lev era egna liv! tre ord LÅT MIG VARA!!!

3 kommentarer:

Vanjavit sa...

Jag älskar dig precis som DU är. Det vet du va? ♥ :'(

FeennyyKatt sa...

Jaa, och jag älskar dig också precis som du är ♥ Saknar dig ♥♥♥

Vanjavit sa...

Saknar dig också ♥♥♥