onsdag 21 december 2011

SNÄLLA LJUG, bara för MIG!!

SNÄLLA LJUG, bara för MIG!!
Dom tror aldrig mig, de ser mig i ansiktet med en arg men ändå en sorglig blick, just en sådan blick som man vill fly från, eller åtminstone slippa. Jag vill inte klaga men just en sådan blick får mig att känna mig deppig och meningslös!!
"Ni vill inte ha mig" Om ni inte tycker om mig, säg det, istället för att få bort mig på ett dåligt sätt, som jag kommer att må skit dåligt av.
"Jag är för konstig för att få vara där, just där" Jag passar inte in, ni vill att man ska vara normalare, vilket jag inte kan!
"Ni ser på mig som om jag är luft" Ni vill verkligen inte ha mig och ser mig som luft, för luft får man inte problem av!
"Det ni inte ser att jag har känslor, ni vill saker som får mig att må skit!" det vet ni!
Om ni inte tycker om min personlighet eller mina underbara idéer, och kanske inte den jag är, så är det inte mig ni söker, det är inget jag kan hjälpa till med. Det är inte jag, eller mig på något sätt. Om det är någon som tänker som ni är det inte mig heller, jag har mina tankar och inte era!! Men "snälla", "snälla", "snälla" få mig att må bättre även fast ni inte vill... Ljug för mig, och ljug inte inte om mig, som ni brukar för att bli av med mig. Ljug så jag mår bra, ljug för mig, men bara så jag mår bättre!! SNÄLLA

Inga kommentarer: