söndag 22 januari 2012

Målningen - framsidan av boken hungrig.


Detta är en av min bästa målning, eller det är det!
Framsidan av boken hungrig, efter jag läste boken ville jag verkligen måla av framsidan av boken. Boken har jag läst om och om igen, den ändrar verkligen dåliga tankar till bra och positiva tankar.
Den ändrade också mitt liv, min syn på mat och allt.
Jag tycker hon är en bra förebild.
Tänk åh, jag är bara så glad att jag hittade boken.
Det blir verkligen Positiva tankar istället för negativa tankar.
Läser den här boken hela tiden, jämnt. Den är såå himlars bra, rekommenderar verkligen den här boken. Läs, läs, älskar, älskat, läs om den och om den igen, igen och igen.
Om jag inte hade tyckt om den så... Nej vänta!
Annars hade jag väl inte målat av henne, nu målar man ju jämnt av henne.
Plus så hade jag väl inte läst om den, och inte rekommenderat den heller.
Men Läs den, så himla underbar bok.

Inga kommentarer: