söndag 22 januari 2012

Staffli ♥

Idag fick jag ett staffli. Tack, puss.
Älskar den, det blev så mycket lättare att måla.
Nu ser man så mycket mer som man inte gjorde förut.
Man ser lättare vart man har gjort fel, eller vart man behöver ändra saker och ting.
Jag tänker visa lite bilder på hur min målningen såg ut innan och efter och hur staffliet ser ut.
Visste ni att jag ska vara med på en utställning, och där får jag visa upp 5 av mina konst teckningar, men mer berättar jag inte nu.. Hihi hemlighets full. Love it.


Här var bilden jag valde, Crystal Renn såklart.


Så här såg det ut i början när jag började måla. (utan staffli)
Sen hände en fruktansvärd händelse, först såg hon hängande ut, då försökte jag lyfte upp allt och då såg hon bitchig ut, usch inte alls lik då. Sen försökte jag ändra det då såg hon elak ut, Åh.


Så här såg den ut precis när jag började, efter mitt misslyckade försök, precis blandningen mellan bitchig och elak, usch liksom! Så här ser mitt staffli ut. (nu med staffli på början)


Så här ser den ut nu, efter målningen idag. (med staffli)

Ser ni skillnaden, staffli gör mycket. ♥ ♥

2 kommentarer:

Vanjavit sa...

Åh, jag ser verkligeeeen skillnad :O :) Snyggt.

Förresten, jag har ett tips, hjälp angående din blogg :) Jag ringer dig imorgon om det.

Kram! <3

FeennyyKatt sa...

Visst gör man, åh tack <3

Okej, vad bra :) <3

Kram <3