måndag 23 januari 2012

Lista för dagen?

Då så idag är det måndag, vad står på min lista?
Oj, vänta sa jag lista?
Jag har ingen lista men jag har planer för dagen.
Idag är det min tandläkardag, gud så jag längtar. NOT!
Det jag menar är att jag helst bara vill gå en gång om året, precis som man brukar göra.
Men nu så har vi beställt en ny tid, åh orkar inte med att gå till någon tandläkare idag. BLÄ.

Kunde jag sova inatt? Nix, jag somna vid 5 på morgonen, lite över 5.
Då missade jag frukosten såklart, och mina tabletter också, men dom tänker jag ta nu vid lunchen.
Men nu när jag sa lunchen, så tänkte jag efter, jag börjar bli hungrig och ska nog ta min lunch låda redan nu. Vilken fantastisk ide, det ska jag göra.

Det står ett träd där, nej det står två träd där. Oj det gör det.

Inga kommentarer: