fredag 20 januari 2012

Godis?

Jag har suttit vid datorn och väntat på att mitt godis ska vara borta, men varje gång jag tittar ditt är den kvar.
Jag har gått och öppnat en av påsarna och sen stängt den.
Jag har sedan öppnat den igen och tänkte ta en, men jag tog inget och stängde påsen igen.
Jag vet inte om jag vill ha något godis.
Det är inget frågetecken om saken, men det är det att jag har sett godiset ett tag och jag börjar få huvudvärk.
Jag har tänkt lite
Kanske jag kan ta en bit, nej det gör jag inte.
Jag vill inte veta hur det smakar.
Tänk om jag kan låta det stå i en vecka, eller kanske en månad. Gud så cool!
Men kanske jag ska sluta i alla fall.
Kanske jag klarar av det, jag är inte sugen längre det är nog positivt. Eller ska jag ta en bit, nej det vill jag inte!
Godis behöver jag inte, men det är gott Fanny.
Ja det har du rätt i Fanny, kanske jag kan ta en bit!
Nej, nej, nej det ska jag inte.
Jag behöver inte godis, det behöver jag inte.
Jag är ju faktiskt inte sugen, och jag vill inte veta hur det smakar.
Jag vill inte veta vad något smakar längre, vad är det med mig jag blir galen.
Jag kanske ska gå ut ur mitt rum så slipper jag se godiset, eller är det bättre om jag gömmer det? Men vänta, jag skulle låta stå det minst i en vecka och kanske en månad, då kan jag ju inte stå och gömma det. Då kan jag inte låta det stå.
Kunde jag inte vält en bättre plats en bredvid datorn, det är ju där man sitter mest i sitt rum.
Blä också..

Inga kommentarer: