lördag 21 januari 2012

Var jag gammal? Eller var jag yngre?

Det kan värka konstigt, men mitt liv åldras i förtid..
Jag vet inte men det känns mer som att jag blir yngre.
Eller är jag mer som gammal?
Eller var det så att jag blev yngre?
Nej det var så att, nej det var så att...
Lyssna nu jag såg ett grått hårstrå i morse, då är det klart att jag håller på att blir gammal.
Nej man om du lyssnar på mig så blev jag kortare och så fick jag bäbis hår.
Haha du skojar, jag blev ju kortare för att jag blev gammal och jag har börjat med hörapparat.
Men nu lyssnar du på mig, bla, bla, bla, fattar du nu vad jag menar.
Vad sa du?
Jag sa bla, bla, bla.. Fattar du?
Vänta vad sa du, jag fattar ingenting.
Gud så gammal du är, du fattar ju ingenting.
Va vad sa du, vilken bäbis du är, du kan ju inte prata.
Men hallå, jag håller verkligen på att bli yngre.
Titta hit, och titta hit igen jag sprang nyss runt jorden.
Va vad sa du, jag missade visst hade inte hunnit vända mig om.
Titta så gammal jag är. Sa du något?
Jag är kanske ung eller kanske mer gammal...

Inga kommentarer: