tisdag 23 oktober 2012

Fanny katt här igen

Vad ska jag säga? Har ärligt massor att säga, massa, massor, massa i massor men det ändå jag får fram är att hur dum jag nu en varit vet jag inte hur jag ska rädda alla utan att såra den som nu faktiskt talar sanning. Jag vet att jag förstört krossat många hjärtan, liksom bygger på nytt och återigen ännu en lögn byggs på kärlek. Sen vet jag varför just det blivit såhär och det är inte bara mitt fel. Att pressa mig säga saker och tro jag är någon leksak är fel, man ska fan inte tro att man kan bestämma över mig. Tro jag är någon slags hund, jag saknar det med dig, jag saknar hur du var förut, jag bryr mig inte, du ber mig, du säger åt mig som en hund gå dit och dit, gör så, var på det sättet, du ska ha dom kläderna, neej fan sluta jag vill inte höra ett ord från dig till. Men jag vet vad jag vill och jag tror jag hittat rätt igen, jag är kär, kär som fan och jag tänker inte låta honom gå. Jag tänker inte släppa honom, han är min, hoppas han förstår hur mycket han betyder och jag är stolt att kalla honom min pojkvän. Kärlek är en underbar jävla dröm, helt underbar så länge den funkar, drömmer vidare, så fort man öppnar ögonen igen, så fort man vaknar, så fort det kommer någon snyggare är man körd. Man är fast, man måste kämpa, man gråter, det gör ont, man ser inget annat en en stor saknad. Kärleken är dum, kärleken är rättare sagt ett helvete. Det värsta är att den personen som man älskar kan såra en mer än vad någon annan kan och någonsin gjort. En sak som jag som jag tänkte på nyss, jag för några år sedan pratade aldrig om kärlek, aldrig om killar eller något, jag knappast tänkte på det, men så nu liksom det ända man tänker på är kärlek och killar. Fast jag tänker bara på en kille, han är världens bästa och underbaraste kille, sjukt snygg, gullig, han är mitt allt, kär som på nytt i honom varje dag. Han gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. Om jag ska ta och byta samtals ämne ett tag, vad sägs om det? Jo första grejen jag måste ta upp är, pff vafan varför ändra den gamla blogg grejen den var sjukt bra. Nu hittar jag ingenting, fast måste erkänna en sak o det är att själva hela alltet designen är fett snygg. Förresten gjort om bloggen också fan alltid lika jobbigt varje gång, är inte lat men det är faan jobbigare en o träna. Sen kan jag inte lova att jag håller mig kvar i bloggande eftersom jag mår åt helvetet. Men det var riktigt skönt och skriva av sig lite, faktiskt otroligt skönt. Det var ju så länge sedan jag skrev nu. Men som sagt var mår åt helvetet och då bloggar man inte precis, så fråga inte varför jag gör det nu. Så det var nog allt jag hade och säga, nu och jag hade faktiskt tänkt att bjuda på musik. Inte illa va? Så vad har jag för bra musik? Emilie autumn såklart! Älskar den här låter och jag tycker att den här är så snyggt gjort också, lyssna på bara. Puss och kram Fanny katt!



Emilie Autumn - One Foot In Front Of The Other

Inga kommentarer: