söndag 10 februari 2013

Positiva leken

Jag tappar steg för steg. Jag sitter oftare och oftare på badrummets golv och gråter. Det slutar alltid med att jag ligger ner och tappar kontrollen. Tvång som ökar och inte bara hemma och ute utan i skolan också. Jag ser mer och mer oftare blod inom mig som jag inte kan stoppa, kräkningar som förekommer varje dag. Hur svårt det skulle vara att avsluta något så beroendeframkallande? Att skada sig själv. Något som en fobi stoppade mig förut, men som inte stoppar längre. Det finns inget slut på det och min förmåga att kunna lita på försvinner allt mer och mer. Jag försöker ofta förklara hur stressad och hur dåligt jag mår men får bara positiva svar. Jag sitter med klumpen i bröstet, så fort jag rör på mina ömma tankar åker en kniv in i bröstet. Jag förklarar ännu en gång hur dåligt jag mår och ännu en kniv i bröstet kommer. När ni sitter och lekar "positiva" leken sitter jag och försvinner bort av att ingen hjälp få.

Inga kommentarer: